Kärlek

Känslan av att vara kär är hur skön som helst fast i vissa längen kan det göra ont och smärtan usch men känslan som gör ont går inte att beskriva den måste man nästan känna för att förstå den och det är samma med den sköna smärtan kärlek är 6 bokstäver som stavas K Ä R L E K! , känslan när man har varit utan sin kille i många dagar det går inte för en kille har man för att han ska skydda en när man är rädd och inte känner sig trygg eller är ledsen och när man har killen isin famn då är det underbart och då kan man känna sig trygg!!
aja där har ni lite om kärlek osv pallade inte skriva
mer om det menmen idag har jag haft kul med min
kära kusin och imorn blir det att gå på dop ååå
så himla kul det min kusins barn ska döpa sig
har inte träffat lilla tilda än men det ska bli kul
menmen nu ska jag kolla vidare så får ni ha
det så bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0